teisipäev, detsember 24, 2019

J. Probst "Millegi hea algus" (detsember XI)

304 lk
2019, Ersen
Rahulikul jõuluajal sai loetud üks mõnus ja rahulik teos.

Kirjastus Ersen kodulehelt saad täpsemalt lugeda, millest raamat ,,Millegi hea algus" räägib.

Millegi pärast meenutas see lugu mulle kohe mu enda esimest romaani ,,Homme on ka päev" - tegus karjääritar, kes satub kokku mehega, kes ennast hoopis maal paremini tunneb. Mõlemal on loomulikult oma ajalugu ja nende ümber on käimas mitu teistsugust lugu, aga lõpuks on küsimuseks, et kas elame linnas või maal. Lugu pole muidugi minu raamatuga ,,Homme on ka päev" täitsa sama, aga emotsioon on minu jaoks kuidagi sarnane.

Üldiselt oli tegu sellise toreda ja armasa armastuslooga. Armuliinis esimesest hetkest alates küsimust ei olnud. Tegevus arenes mõnusas tempos- polnud liiga kiire, ega liiga aeglane. Lõpus oli ikka mõnusalt pinget ka, et milline otsus siis lõpuks tuleb. Võimalikud olid mitmed variandid. Nii püsis lugemishuvi lõpuni välja.

Nii et igast otsast selline rahuldav teos, mis eriti millegagi ei üllatanud, kuid samas hoidis sind endaga kuni loo lõpuni. Täpselt paras rahulikul jõuluajal lugeda.



***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: