neljapäev, detsember 12, 2019

R. Jaakson "Como järve ääres" (detsember VIII)

90 lk
2019, Heli Kirjastus
Kirjastajana tegelesin raamatuga ,,Como järve ääres" juba tükk aega tagasi. Nüüd aga lugesin ilusti kaanest kaaneni läbi.

,,Como järve ääres" on Regina Jaaksoni teine raamat. See on romantiline reisikirjeldus, milles õhkab igast leheküljest rahu. Raamatu peategelane tunnetab korduvalt, kuidas maalilise Como järve ümbrus ja Itaalia üldisemalt tõstab ta igapäevastest tegemistest välja. See juhtub ka lugejaga.

Ilusad värvilised fotod aitasid mõnusalt kõiki kohti tunnetada. Oo, ja need trepid! Lugedes tunned neid sadu ja sadu treppe oma jalgade all (ja lihastes).

,,Como järve ääres" rändab rahulikult läbi umbes nädalase reisi. Saateks mõtisklused suhete üle. Eriti just abiellumise teemal. Naispeategelane peab abiellumist oluliseks, mees mitte. Kuidas see laheneb? Ei räägi. Ise tuleb lugeda.

Raamatut lõpetades ongi sees selline mõnus rahu, nagu oleks kusagil rahusadamas ära käinud. Mõnus väljumine tempokast igapäevast.

Väga nauditav oli peategelase oskus näha ja nautida väikesi asju. Näiteks oodata roosinupu avanemist. Sellel nautlemisel oligi ilmselt roll, miks ka lugejana võis seda suurt rahu tunnetada.

Romantika osa on samuti olemas, kuid see pole selline lugu, et ,,ma jään ellu ainult koos sinuga", vaid pigem nii, et koos olles on kõik ilusam, kuid ümbrust tuleb märgata ka üksi olles.

Sellised rahulikud tunded siis tekitas raamat ,,Como järve ääres"

Reisijuht.ee avaldas ka katkendid sellest raamatust. Neid saad lugeda siit:
1. osa
2.osa


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: