reede, juuli 17, 2020

M. Widmark ,,LasseMaia detektiivibüroo. Haiglamõistatus" (juuli V)

96 lk
2016, Egmont Estonia
Perereisil osutus lahutamatuks kaaslaseks Elisa Raamat, mille kaudu autos mõned lasteraamatud läbi kuulasime. ,,Haiglamõistatus" oli üks neist lugudest. Olen LasseMaia raamatuid ka enne lugenud. Eelmised mõtted on kirjas siin: LasseMaia.

Seekordne lugu oli taas täiesti kuulatav, aga ega väga kaasa elama ei pannud. Samas lapsed kuulasid ja elasid väga kaasa. Nii nägin, et lastele miski selles loos väga sobis ja köitis. Kuna kuulasime seda raamatut, siis ilmselt polnud need pildid. Järelikult on autor tabanud midagi, mis lapsed kaasa haarab.


***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: