pühapäev, juuli 26, 2020

Contra ,,Poiste aabits" (juuli XI)

60 lk
2010a, Grenader
Suvel käime lastega suht regulaarselt raamatukogus, et kõigil ikka kogu aeg oleks huvitavat lugemisvara kapinurgal ootamas. Kõige keerulisem on alati äsja 6-aastaseks saanud pojale meeldivaid raamatuid leida. Ta istub raamatukogus laua ääres ja vaatab läbi kõik need, mis talle silma jäävad. Siis paneb tagasi ja ütleb, et juba loetud.  Tähed on tal küll tükk aega tagasi selged ja sõnadki saab kokku, aga lugema väga ei kisu.

Selle raamatu valisin talle ise. Paar päeva tagasi istusime koos maha ja lubasin, et vaatame veidi pilte. No ja kui raamatu kaaned lahti tegime, siis lõpetasime lõpus. Lugesime korda mööda. Iga uut lehekülge keerates hõiskas ta rõõmust, sest piltidel oli midagi ägedat, mis teda huvitas.Vahvad pildid on joonistanud Urmas Nemvalts.

Lühikesed luulevormis kirja pandud lood on jaburalt naljakad. Ebaloogiliselt kokku keevitatud 6-realised lookesed vajavad täpset kuulamist, et loo kummalisus kohale jõuaks. Nii oligi lapse tähelepanu kogu aeg garanteeritud. Ja minu oma ka.

Nii et katse läbitud- raamatu tutvustuses lubatakse, et see on ,,lõbusam ja poistekam kui ükski teine teadaolev aabits" ning minu hinnangul nii ongi. Minu äsja 6-aastaseks saanu igatahes kiitis vägagi heaks.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: