laupäev, august 29, 2020

K. Hagerup ,,Tüdruk, kes tahtis päästa raamatud" (august V)

 57 lk

2019, Tammerraamat

Ülimalt ahvatleva ja paljutõotava pealkirjaga raamat. Haarasin selle raamatukogust lastele kaasa. Tõstsin kodus mõned korrad edasi-tagasi ja... kuigi mul on palju muid asju teha vaja, istusin lihtsalt maha ja lugesin läbi. Ei suutnud enam kõrvale jätta. Raamatu ,,Tüdruk, kes tahtis päästa raamatud" sisukirjeldus lihtsalt käskis kohe lugema asuda. 

Mul on ootel ka üks täiskasvanutele mõeldud sarnase kirjeldusega raamat, mis on inglisekeelne, nii et ma pole sellega hetkel väga kaugele jõunud. Aga samuti- ootused on suured! 

See on umbes 7-12-aastastele lastele mõeldud raamat, nii et lugemine läks ladusalt. Algus oli täitsa vahva ja siis... minu jaoks liikus tegevus hoopis teisele liinile, mis liikus minu jaoks jutu mõttest kaugemale. Jah, ma saan aru, et põhimõtteliselt oli see hoopis teistsugune mõte, mida lugejatele anti. Ootamatu lahendus. Aga ma ootasin kuidagi midagi muud. Ja lugemist lõpetades jäingi nagu ise ka tühjale leheküljele otsa vaatama ja pidin mõtlema hakkama, et mis edasi sai. 

 Kirjanikuna oli see minu jaoks muidugi hea kogemus, kuna nägin, et minu kujutletud lugu selles raamatus ei kirjutatud. 

 Laste peal ma seda raamatut veel katsetanud pole, nii et laste kogemust ei oska kommenteerida. 

 ***

Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 


Kommentaare ei ole: