esmaspäev, detsember 20, 2021

Z. Sugg "Tüdruk online" (detsember IX)

 352 lk

2015, Hea Lugu

Nunnu, ettearvatav ja mõnus lugeda. Sellega on kokkuvõtlikult kõik öeldud.  

"Tüdruk online" on noortekas, mille olemasolust tean ammu, kuid lugemiseni pole jõudnud. See raamat oli kõike seda, mida oskasin ootata ja seega kuidagi turvaline lugemine. 

Peategelane Penny on gümnaasiumitüdruk, kellega juhtuvad pidevalt äpardused. Isegi kui kõik läheb hästi, siis lõpuks ta ikkagi ebaõnnestub kuidagi. Klassikaline "päästa-mind!"-lugude algus. Tüdruk leiab enda jaoks pääsetee anonüümse bogi kirjutamisest, kuhu oma mõtted ja tunded kirja paneb.

Järjekordse ebaõnnestumise järel avaneb tal võimalus perega New Yorki minna (põgeneda!) ja seal läheb lugu põnevamaks. Tüdruk kohtab Noah´ga, kellega selgub kiiresti, et tunded on vastastikused. Koos tehakse mitmeid ilusaid mälestusi. 

Tagasi kodumaal avastab Penny ebameeldival viisil, et Noah on talle oma isiku suhtes valetanud (pigem tõde varjanud). Ootamatult saab Pennyst avalikkuse huviobjekt. See lugu meenutab millegi pärast noorteraamatut "See ei ole #armastuslugu". Samamoodi suunab avalikkus toimuvat ning tüdruk peab hakkama saama nii avalikkuse positiivsete kui ka negatiivsete kommentaaridega. 

Lugu lõppeb nunnult. Mind jäi vaevama vaid mõte, et kuidas on võimalik seda veel jätkata ja millest edasi kirjutada. Järg on õnneks laual olemas, nii et eks ma uurin välja.

 

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




Kommentaare ei ole: