teisipäev, detsember 21, 2021

Z. Sugg "Tüdruk online tuuril" (detsember X)

 350 lk

2016, Hea Lugu

Raamatus "Tüdruk online" tuttavaks saanud Penny ja ta kuulsast lauljast armastatu Noah lugu läheb edasi. Seekord läheb Penny koos bändiga paarinädalasele tuurile. 

Ootused ja nende purunemine ...

Uued tuttavad, kellest saavad sõbrad ja vanad, keda ei saa usaldada ...

Kadestmaisväärne kuulsuste elu ja selle pahupool ... 

Pingelised olukorrad ja inimeste muutumine pinge all ...

Asjad, kohad ja inimesed meie elus, mis jäävad ...

Need on vaid mõned teemad, millel see lugu põhineb. 

Taaskord on tegu suht etteaimatava looga, mis siiski päris roosamannaks ei kiskunud ning kutsus ikka lõpuni lugema. Raamat jättis sisse hea tunde ning kuigi erilisi üllatusi ei olnud, siis tahaks ikka järgmise osa ka läbi lugeda. 

Algul läks päris palju aega eelmises osas toimuva tutvustamisele, seega ilmselt on see raamat ka eraldiseisvalt loetav. Lõpp lubaks samuti juba siinkohal lugemise katkestada. Erilist okast sisse ei jää.

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




Kommentaare ei ole: