pühapäev, detsember 04, 2022

R. Gage "Täielik elumuutus" (detsember III)

192 lk

2022, Million Mindset OÜ

Randy eelmine raamat "Miks sa oled rumal, haige ja rahast lage ..." kõnetas mind väga, nii et seekordse raamatu juurde pöördusin lootusrikkalt. Ja loomulikult koos paberi, pliiatsi ja märkmepaberitega, sest suur osa raamatust sai endale paberile kirjutatud või märkmepaberitega märgistatud. 

See on üks tõsiselt mõnusalt motiveeriv raamat, mis teeb sulle selgeks, et oled väärt parimat ning aja ennast nüüd püsti ja hakka selle nimel tegutsema. 

Üks olulisemaid mõtteid tuligi minu jaoks suht lõpus:

"Sa ei tõmba jõukust ligi mitte sel määral, nagu sa seda väärt oled. Sa lood seda täpselt nii palju, nagu sa seda enda arvates väärt oled." (lk 187)

Olen ise nüüd mitmed aastad enda elu ümberkorraldamisega tegelenud ja näinud, kui palju see ikka aega võtab, et mõista, mis kõik meid mõjutab ja leida viisid, kuidas enda mõtlemist ja seeläbi ümbritsevat muuta. 

Tean, et suur osa inimesi ei jõuagi kaugemale sellest kohast, et nad mõistavad, et praegune elu ei meeldi, aga ... ja seal jääbki mõtlemine pausile. Ma olen ammu sellest kohast üle ning tõesti tegutsen pidevalt, et muuta kõike, mida vaja ... no ja mida rohkem teed, seda rohkem mõistad, mida veel oleks vaja mõista ja muuta. Asjad, mis meid mõjutavad, on ikka nii sügaval.

Umbes kuu aega olen nüüd ise osalenud Sisemiste Sabotööride kursusel, mille üks mõte on samuti mõista, et kust tulevad reaktsioonid, mida erinevates olukordades teeme ning kuidas neid muuta. Kursuse algul on esimene suurem õppimiskoht mõista, et ütleks endale STOP, enne kui reageerid. Seejärel alles hakkab mõtlemine, et kust see reaktsioon tuleb. Selle kursuse mõttes siis, et milline sisemine sabotöör sellist reaktsiooni tekitab.

Gage kirjutatu läks sellega täiesti kokku, sest tema kirjeldab mõtteviirusi, mida jagavad meiega haridussüsteem, valitsus ja usuühendused ning mille levikut kiirendab andmesfäär ehk igasugune meedia. See tähendabki, et õpime varakult selgeks, kuidas peaks mingis olukorras või mingil teemal reageerima ja ei mõtlegi sellele enam. Gage raamat ja Sisemiste Sabotööride kursus lihtsalt jõudsid minuni kuidagi ühel ajal ning täiendavad teineteist ülihästi. 

 "Täielik elumuutus" on raamat, mida võib soovitada inimesele, kes teeb alles esimesi samme enesearengu suunas, aga ka neile, kes on juba aastaid teadlikult endast parimat versiooni luua püüdnud. Mõtlemiskohti leiaksid mõlemad.

Mul on igatahes olulised kohad kõik märgitud ning kindlasti hakkan neid aegajalt üle vaatama.

****

Kui tahad selle raamatu endale osta (mida ma tõesti soovitan!), siis kõige soodsam on seda teha kirjastuse Million Mindset kodulehelt. Kasutades koodi ,,heli10" saad raamatu hinnast 10% alla ka. Sellele raamatule kasutatud raha on kindlasti hea investeering.

 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: