kolmapäev, november 29, 2023

L. Dave "Esimene abikaasa" (november VIII)

280 lk

2022, Ersen

Mõnus ajaviiteromaan Annie´st, kellel on algul olemas pikaaegne kallim, hea töö reisiajakirjanikuna ja koer. Ja siis ühel hetkel neid ühtegi enam ei ole. See tähendab, et tal tuleb mõista, kas see kõik üldse oli see, mida ta vajas või on kusagil midagi muud. 

Eneseleidmine käib ikka läbi erinevate kogemuste ja teekonna. Annie´l tuleb oma teel valida uue mehe ning eelmise vahel, tuttava töö või tundmatute väljakutsete vahel jne. 

Toredate seikadega ja suht liikuv teos, nii et mõnus oli lugeda. Samas üleliia erilisi emotsioone ei tekitanud. Lugemisele kasutatud aega aga kahetsema ka ei pea. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: