teisipäev, november 21, 2023

L. J. Smith "Vampiiripäevikud. Äratus." (november IV)

240 lk

2010, Varrak

Liigume siis Vampiiripäevikutega edasi. Õigemini küll tagasi. Kui Stefani päevikud on ilmselgelt kirjutatud seoses TV sarjaga, siis see on kirjutamise poolest ikkagi esimene raamat. 

Kuna minu tutvust Vampiiripäevikutega algas TV sarjast, siis see tähendab, et käesolevas raamatus on palju asju, mis minu jaoks olid valesti. Sarja olen nüüd ära vaadanud 3,5 hooaega, seega sealsed tegelased ja tegevused on ikka päris korralikult peas kinni. Nii olid raamatu Elena, Stefan, Damon ja teised tegelased minu jaoks väga võõrad ning lugemine väga ei edenenud. 

Millegi pärast arvan, et kui oleksin esimesena raamatutest alustanud, siis ma sellega väga kaugele jõudnud ei oleks. Praegu toetun väga palju sellele, milliseks tegelased minu jaoks teleekraanil on muutunud, sest raamatust väga palju infot ei saaks. Isegi kui loetut sarjaga ei võrdle, siis raamat jäi kuidagi tühjaks. 

Aga ma loen seda sarja ilmselt ikkagi edasi. Praegu huvitab mind juba tehniliselt, et kuidas raamatus ja sarjas on asjad erinevalt või sarnaselt lahendatud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: