pühapäev, november 05, 2023

E. Kennedy "The Mistake" (november II)

283 lk

2015, Elle Kennedy Inc

Teine raamat Elle Kennedy sarjast "Off campus". Esimene raamatu oli "The Deal", mis mulle väga meeldis. 

Seekordne raamat jätkas ühe eelmises raamatus veidi tutvustatud tegelasega. Nii on tegelikult raamatud ka eraldiseisvalt suht loetavad. Väga hullu ei ole, kui teisest raamatust pihta hakata. 

"The Mistake" polnud minu jaoks nii haarav. Mõnus oli küll poiss-peategelase Logani elu ja tulevik. Nimelt ootas edukat jäähokimängijat tulevikus töötamine isa garaažis, kuna viimased aastad pärast isa autoõnnetus oli seda teinud tema vend. Isa ise keskendus pudelisse vaatamisele. Nii oli suurema osa raamatust Logani tulevik suht troostitu. Õnneks leidis ta endas viise, kuidas olukorraga hakkama saada ning mõne aja pärast sai ka väljast abi. 

Tüdruk-peategelane oli seekord kuidagi jälle see irooniline noorteraamatute tüdruk, kes on raamatu algul süütu ning teisel leheküljel teab kõiki viise, kuidas poisile voodis igal viisil mõnu valmistada. No umbes nii. 

Eelmise osaga sarnaselt oli tüdruk tegelikult suht tugev ja enesekindel, nii et see mulle muidugi sobis. See on sama, mida ka minu raamatute naispeategelaste kohta öeldakse, et nad on tugevad, käivad augus ära ja lõpuks ikka ronivad välja. Tundub, et Kennedy naispeategelased on sarnased (jah, annan hinnangu kahe raamatu põhjal, mida temalt nüüdseks lugenud olen). 

Kindlasti loen ka sarja järgmisi raamatuid, kuid esimese osaga üles saadud hoog on veidi raugenud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: