neljapäev, november 30, 2023

H. Künnapas "See ei ole sina!" (november IX)

172 lk

2023, Heli Kirjastus

Panen siis enda raamatu ka jälle siia ritta, sest see on ju teos, mida olen ilmselgelt kohe mitu-mitu korda lugenud. See on minu 34. avaldatud raamat. 

"See ei ole sina!" ilmumise eel oli ikka päris suur värin sees, sest see on veidi teistmoodi teos, kui sarja "Mõni õhtu romantikat" senised raamatud. Kartsin, et kuidas vastu võetakse ja kas see lugu ikka annab lugejatele midagi. Tagasiside on siiani aga olnud lihtsalt ülimalt armas, nii et enesekindlus on taas tagasi. Hämmastav, kui palju kordi olen selle raamatu puhul kuulnud, et "Seda raamatut oli vaja!". See on ilmselt üks suurimaid tunnustusi, mida võib saada. 

"See ei ole sina!" on üldiselt siis lugu sellest, et ka (vaimselt) vägivaldsest suhtest on võimalik lahkuda, kuigi see on keeruline. Väga keeruline. See on see, miks paljud meist seda ei tee ning pigem kannatavad ära suhte jätkumise kui selle, millised raskused tuleb suhtest väljudes läbi käia. 

Minu jaoks oli seda lugu nii kirjutada kui hiljem ka üle lugeda teraapiline. See on ka see, mida mitmed lugejad on öelnud, et juba lugedes saab abi. Samas pole see kindlasti eneseabiraamatuna mõeldud, vaid on ikkagi lugu inimestest meie seas. Täpselt, nagu kõik teisedki sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatud. 

Raamatust rääkisin ka Raamatuportaali artiklis siin: Heli Künnapas näitab uues raamatus, et vägivaldsest suhtest on võimalik lahkuda. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: