reede, detsember 08, 2023

J. Theorin "Viitrijaht" (detsember I)

342 lk

2020, Eesti Raamat

"Jarmalandi kroonikad" jätkuvad. 

Alustame siis lõpust ja vingumisest - tegin oma arust päris hea eeltöö, et alustaksin sellise sarja lugemist, mille kõik osad on eesti keeles olemas. Lõpetades sain aru, et selle sarja kõiki raamatuid pole isegi mitte rootsi keeles olemas. Nii jäi loetu pooleli ning tegelikult mingi lõpplahenduseni ei jõutud. 

Lugemise ajal ma õnneks seda aga ei teadnud, seega nautisin jätkuvalt müstiliste ja maiste olendite tegemisi keskaegses Rootsis. Lugu oli põnev ning Skandinaaviamaade imeline loodus oli lugedes tuntav. Erinevate müstiliste olendite lood ja seosed olid põnevad. 

Seekordses osas rännati suurem osa ajast tundmatutel aladel, mida inimesed endale soovisid allutada. Muidugi tuli välja, et heausksed riigi eest võitlejad ja luurajad ja vallutajad on tegelikult vaid pimedad käsutäitjad, kellest suuremad plaanid lihtsalt üle lähevad. 

Nagu öeldud, siis tegelikult ma ei tea, kuhu see kõik jõuab, sest 2.raamat jäi kindlasti poolikuks ning lõpplahendust ootama. Sellegi poolest oli täiesti mõnus lugemiselamus. Põhikooliealistele kindlasti soovitan. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: