neljapäev, detsember 14, 2023

D. Almond "Skellig" (detsember IV)

168 lk

2020, Tänapäev

See oli küll nüüd ilus! 

Tõeliselt müstiline ja kaasahaarav lugu. 

Michael kolib koos vanemate ning vastsündinud õega uude kohta. Nende koduks saab lagunenud maja, mille garaažist avastab poiss ühe kummalise hääbuva olendi. Samal ajal vaagub poisi õde elu ja surma piiril. 

Nende kahe elude päästmise ümber kogu lugu tegelikult keerlebki. Ja samas ülisuurt lugu polegi, vaid on selline vaikne sammumine nii võõra olendi Skelligi ning beebi elude päästmise teel. Vaiksed mõistmised, mida keegi peab tegema ja kuidas asjad on omavahel seotud.

Põnevaid suhtumisi lisab koduõppel olev Mina, kellest saab Michaeli uus naaber ja sõber. Mina kaudu näidatakse mitmeidki probleeme, mida traditsiooniline haridussüsteem endas kannab. 

Ülimalt kaasahaarav lugu, mille lugemise ajal ei mõtlegi otseselt, et millest see täpsemalt räägib, sest kõik need väikesed osad ongi põimunud üheks suureks teekonnaks, mille tulemust päriselt teada tahaks. 

Tõeliselt ilus lugemiselamus! 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: