neljapäev, detsember 14, 2023

C. Banner "Kuninga silmad" (detsember III)

432 lk

2011, Varrak

Oeh, ma pole midagi nii konarlikku ammu lugenud. 

Raamatu tutvustuses on kirjas, et Banner hakkas seda teost kirjutama 14-aastasena. Suur osa teosest tunduski kooliõpilase kodutööna. Peategelane oli 15-aastane poiss, kuid tema hääl oli samuti väga ebausutav. 

Miks ma üldse kõik need rohkem kui 400 lehekülge siis läbi lugesin? Sest mulle meeldis loo idee. Tegevus toimub suures osas väljamõeldud riigis Maloonias. Paralleelselt aga loeb peategelane Leo raamatut, mis avab järjest ettekuulutust kuninga, kuninganna ning Leo perekonnaga seotud muude juhtumite osas. Mingil hetkel päris elu ning raamatust loetud juhtumid segunesid. Nii ootasingi kogu aeg, et kuidas see asi kokku jookseb. 

Lugemine aga oli tõesti keeruline ja ... konarlik! Jah, konarlik on kõige parem sõna selle kohta. 

Lõpuks tuleb tunnistada, et midagi väga erilist ei juhtunud ka. Eriti just peategelase Leo reaalsuses. Ühed samad asjad kordusid ning see oli lihtsalt üks tühi mõttetu ring. 

Ma lähen nüüd mõne parema raamatu otsingutele. 

***
Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: