reede, detsember 22, 2023

T. Cheung "21 rituaali, mis muudavad su elu" (detsember VIII)

230 lk

2019a, Ersen

Mõnus lugemine! Enesearenguraamat, milles jagatakse lihtsalt ja arusaadavalt samme, mille abil õpid rohkem tänases päevas kohal olema, kuid samal ajal jätkad oma eluda edasi liikumist. 

Ma ei leidnud midagi väga uut, kuid sellegi poolest olid head mõtted mõnusalt üle korratud. Raamatus on sellised soovitused, nagu näiteks: 
- hommikul nutitelefoni haaramise asemel siruta hoopis oma keha
- väline korratus näitab ka sisemist korratust, seega korista iga päev midagi oma ümbruses (mitte kõike korraga, vaid järjepidevalt kogu aeg midagigi)
- täida oma kruus - inimesed, kes endale tähelepanu ei pööra, ei suuda ka teistele midagi anda. Sa pole isekas, kui endale esmalt tähelepanu pöörad. 
- pane asjad kirja - see aitab mõtteid korrastada
- vabasta ennast üleliigsest, sest see aitab ka emotsioone puhastada
- hinga! 
-  ... jne

Mulle meeldis väga mõte, et: 
"Muutused ei toimu ajapikku, ega järgmise aasta jooksul. Need toimuvad kohe, kui otsustame midagi muuta." (lk 65) 
See on kuidagi väga äratav mõte, et tegelikult see hetk, kui midagi esimest korda teisiti teeme, ongi see muutuse hetk. Jah, tulemused on tihti nähtavad alles pika aja pärast, aga muutuse hetk on see esimene muudatus. 

Vinguda tahaks selle üle, et tsitaadid on raamatus heledamas kirjas, aga reaalselt olid need nii heledad, et väga raske või peaaegu võimatu oli neid lugeda. 

Kokkuvõtlikult selline mõnus ja lihtne lugemine. Enesearenguteel alustamiseks hea, kuid samas hea meeldetuletus ka neile, kes endaga juba pikemat aega tegelenud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: