pühapäev, detsember 17, 2023

K. Gier "Rubiinpunane" (detsember VI)

312 lk

2014, Sinisukk

Hakkab pihta - lugesin triloogia esimest osa ning poole lugemise peal sain aru, et kolmandat polegi tõlgitud. 

Jätkan siin oma matka fantaasimaailmaga, et uurida, mida teised on kirjutanud, enne kui oma noorteka "Küllusemängud" käsikirja juurde tagasi lähen. Nii tõin raamatukogust terve hunniku fantaasiraamatuid kaasa. 

"Rubiinpunane" läks kohe algul päris hästi käima ja tõmbas kaasa. 16-aastane Gwendolyn on alati olnud see tavaline tüdruk suguvõsas ning kõik koos on oodatud, et tema täditütrel ilmneksid ajas rändamise võimed. Ootamatult tuleb välja, et ikkagi Gwendolyn on see, kes ajas rändama hakkab. Loomulikult pole tema see, keda oleks kogu elu selleks ette valmistatud ja koolitatud. See toob kaasa ootamatuste ning ebaõnnestumiste jada. 

Armastus liigub ka lõpupoole sisse, kuid see pole esimeses osas eriti oluline. 

Ajarändajate ajalugu on pikk ning selles on palju reegleid ning inimesi, kes püüavad reeglite täitmist kontrollida või ... äkki hoopis seda rikkuda? 

Täiesti kaasahaarav noortekas, nii et loen kohe teist osa ka. Praegu aga saan aru, et kolmas osa on saksa keeles, nii et ... eks näis, kas saan üldse triloogia lõpuni lugeda. Ühelt poolt tunnen, et peaks kontrollima, kas sari ikka on täies mahus kättesaadav. Teisalt aga näiteks eelmise loetud raamatu puhul ma sellest üldse puudust ei tunnegi, sest pole mingit soovi edasi lugeda. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: