teisipäev, november 28, 2023

L. J. Smith "Vampiiripäevikud. Raev" (november VII)

223 lk

2012, Varrak

Intrigeeriva kolmiku seiklused lähevad edasi. Elena on nüüd samuti vampiiriks muudetud ning harjub uue eluga. Damoni ja Stefani võitlus tüdruku pärast on hoogu saamas. Damon on näitamas oma lummavamat palet. Suur kuripaha ehk Katherine saabub linna ning saadab korda palju halba. Ja lõpuks ... no selle lõpu järgi võiks arvata, et järgmist raamatut ei ole, aga tegelikult on ju ikka küll. 

Erinevused sarjaga on järkuvalt väga suured, nii et seekordset teost lugesin juba täiesti nagu eraldiseisvat. Peategelaste osas on sarja näitlejad silme ees, aga muidu ikka täitsa eraldi maailm. 

Jätkuvalt usun, et raamat üksinda jääks ikka päris lahkjaks ning ilma TV sarjata oleks maailma sisseelamine keeruline. See on lihtsalt nii pinnapealne. 

Samas oli ikkagi põnev ka, nii et lugema sundima ennast küll ei pidanud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: