esmaspäev, aprill 22, 2024

M. Spitzer "Muusikaline inimene" (aprill VI)

464 lk

2021, Ühinenud Ajakirjad 

Taas üks raamat, mille lugemisele läks ikka päris palju aega, sest ... ma ei saanud mitte midagi aru. Päriselt. Ja samal ajal oli hirmus põnev. Täpselt nii segane lugu oligi. 

Raamatukogust haarasin selle raamatu kaasa, kuna tagakaanel oli ära märgitud ka ansambel BTS. Reaalselt oli BTSi kohta vist umbes kolm lauset, nii et selles osas sain küll petta. 

Ma ootasin lugu muusikast läbi erinevate ajastute. Teoreetiliselt see seda oligi. Lugu eksles aga täiesti süsteemitult läbi erinevate ajastute ja teemade, nii et väga raske oli millestki aru saada. Miljoneid aastaid tagasi toimunud arengutele pühendatu rohkem aega kui viimasele 2000 aastale. Mulle vähemalt tundus küll nii. 

Igal leheküljel oli põnevaid mõtteid ja seoseid, nii et ühelt poolt sain väga palju asju teada. Kuna teemad ja mõtted aga ekslesid väga kiiresti, siis ... ma ei saanud millestki aru. 

Võimalik, et ma ei teadnud muusikast piisavalt, et seda raamatut lugeda. Võimalik, et mu ootused olid raamatu juurde asudes valed. 

Võimalik aga, et see oligi lihtsalt segane ja süsteemitu raamat. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: