esmaspäev, aprill 01, 2024

K. Kivirüüt "Deemonitaltsutajad" (aprill I)

224 lk

2019a, Tänapäev 

Oeh, misssassja mina siis nüüd lugesin???

Haarasin selle raamatu poest kaasa, kuna maksis 90 senti. Ma pole vist kunagi varem sellise hinnaga nii ilusat ja uut raamatut saanud. Mulle nii meeldivad need Angelika Schneideri kujundused. Tema kujundatud raamatud on lihtsalt nii ilusad. See ilmselt oli ka põhjus, miks raamat üldse silma jäi. 

Sisu aga ... no ma ei saanud lõpuni mitte millestki aru. Või noh - jah, ma sain loost aru ja kõik, aga see nagu polnud ka lugu, ega raamat. 

Saan aru, et ühe osana on püütud ilmselt päris elus toimunud asju sisse kirjutada. Valdade ühinemine ning sellest tekkinud lahkhelid ja pinged on tuttav teema. Korduvalt mõtlesin, et kas minu järgmine raamatu "Raamatukogu viimased päevad" tundub samasuguse kättemaksuaktsioonina, nagu see raamat mulle tundus? Kuigi enda raamatus püüdsin samuti vaid rääkida juhtumist, mis on võimalik igas Eestimaa nurgas, aga ... sama tegi ka see raamat. 

Siin olid segamini igatahes ilmselt kellelegi ajakohase poliitilise sõnumi edastamine, ulme ning kriminaalsem liin. Minu jaoks olid nad kõik segamini ja üldse ei toetanud teineteist. Ükski tegelane mind ei kõnetanud ning pilti silme ette ei kerkinud. 

Selline ... möhh- kogemus! 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.


Kommentaare ei ole: