pühapäev, aprill 26, 2020

S. O´Flanagan ,,Pelgupaik" (aprill VIII)

288 lk
2020, Varrak


Imearmsa kaanepildidga ajaviiteromaan. Väga ahvatlev. Eriti praegusel reisimisvaesel ajal. Mõte sellest, et saad ise puu otsast apelsine korjata... Ootused mõnusaks meelelahutuseks olid igatahes juba enne raamatu avamist suured.

Teose sisu kohta saad pikemalt lugeda kirjastus Varrak kodulehelt: Pelgupaik.

Lugemine sujus kiiresti. Mulle meeldib autori stiil. Kuidagi mõnus ja kulgev. Hispaania tegi ta igatahes vägagi ahvatlevaks. Kirjeldused aitasid mõnusalt tunnetada meie jaoks liiga sooja, kuid siiski mõnusat suve Hispaanias. Villa Naranjas oleks tahtnud ise ka mõnusa vihmasajuga istuda ja vaadet nautida või kuumal päeval basseinis supelda.

Aga sellega mõnus osa ka lõppes.

Kogu loo jooksul ootasin, et mis nüüd siis saama hakkab.

Raske on täpsemalt mu muresid ja rahulolematust kirjeldada nii, et raamatu sisu kohta palju ei reedaks. Minu jaoks suurimad küsimused olid kogu loo jooksul, et kas see on kummitustega lugu või mitte ning kes on selle loo romantilise liini meespeategelane? Loomulikult sain lõpuks mõlemale küsimusele vastuse, kuid tegelikult panid mõlemad lahendused mind kulme kergitama ja olid kuidagi ootamatud.

Ma pole kunagi väga aru saanud lausest, et ,,mõte oli hea, aga autor ei kasutanud kogu loo potentsiaali ära". Vot see oli ilmselt aga just selline raamat, mille kohta saab nii öelda. Tegelikult olin väga kurb, sest lugemist alustades sulasin mõnusalt raamatusse ja uskusin, et kaon sinna mitmeks tunniks... kui aga nende kahe küsimuse vastused ei selgunud, ega selgunud, siis ega lugemine ka väga kiiresti enam ei läinud. Hoolimata sellest, et autori kirjutamisstiil oli mõnus.

Usun, et annaksin sellele autorile teise võimaluse, sest goodreads´ist kommentaare lugedes on lootust, et tema teised teosed võiksid mulle rohkem meeldida. See ei jäänud kahjuks millegi poolest meelde. 

***
Uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa varsti ilmumas! Ettetellimine käib SIIN!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: