kolmapäev, august 11, 2021

H. Künnapas "Ebaõiglane" (august VI)

 130 lk

2020, Heli Kirjastus OÜ

See on üks täiesti suvine lugu, mille peategelaseks on pool aastat tagasi lahutatud Reelika. Töötamine tuleb tal paremini välja kui puhkamine. Nüüd aga jõuab ta koos nelja-aastase tütrega sõpranna juurde suvitama. Kuidas lugu romantiliseks läheb, tasub juba ise lugeda.

Seda lugu kirjutama ajendas mõte, et teiste suhtes on ebaõiglased enamasti need inimesed, kes on ebaõiglased enda suhtes. See ebaõiglus võib väljenduda erinevates tegemistes ja käitumises. Fakt on aga see, et inimesed, kes ennast armastavad ja mõistavad ja endaga õiglaselt käituvad, ei lähe teistele liiga tegema, ega püüa ennast teiste arvelt upitada. 

Sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatuid kirjutades on mul endal tihti sama mure, mis mitmetel lugejatel - kuidas teemad käia läbi hoogsalt, aga mitte liiga pealiskaudselt? Tahaks mõnikord tohutult sisse minna mõnda situatsiooni või mõtisklusse, aga samas poleks see siis enam see lugu. Nii et jah, see on suht kiire ja liikuv käsitlus, aga enda suhtes ebaõiglane olemise teema puudutab ilmselt paljusid. 

Minu jaoks oli selle loo kirjutamisest juba tükk aega möödas, nii et praegu uuesti lugedes oli päris mõnus avastamisrõõm ning mitmed kohad panid ennastki taas mõtlema.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: