esmaspäev, august 02, 2021

T. Parvela "Ella ja seitse ohmut" (august II)

 142 lk

2018, Hea Lugu

Mõtlesin lapsi magama pannes midagi ELLU-st lugeda. Ella raamatuid olen ennegi lugenud ja teadsin, et saab olema muhe lugemine. Nii see valik tehtud saigi. 

Viga! 

Suuuuur viga! 

Esimesest leheküljest alates itsitasin, nii et lastel oli väga keeruline magama jääda. Püüdsin ennast küll muudkui tagasi hoida, aga ikka lapsed küsisid, et miks ma naeran või et kas ma nutan. Ei saanud neile ju öelda, et nemad peavad magama jääma ja mina loen salaja lasteraamatut.

Iseenesest täiesti jabur lugu. Lapsed räägivad nii omavahel kui teistega nii ebaloogiliselt ja ... see on nii naljakas. Juba lugu ise oli ebaloogiline - väikesed lapsed läksid suurde linna ühe lapse isa otsima ja siis seiklesid seal kambakesi. Kui korraks sellele mõtlema hakata, siis tekib küsimus, et kuidas nii saab. Aga küsimusi esitamata on jah tõesti naljakas lugemine. 

Laste õpetajast oli ikka korduvalt kahju. Talle pole autor küll üldse halastanud. Ja see oli ka naljakas. 

Mõnus vahepeal igas vanuses lugejatele!

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 





Kommentaare ei ole: