pühapäev, august 22, 2021

A. Jõe "Unustamatu Ööbiku villa" (august XII)

 168 lk 

2020, Hea Lugu

Sarja "Suvitusromaan" raamatud jäid mulle poodides ammu silma, kuna kohe läks mõte mu enda sarjale "Mõni õhtu romantikat". Ilmselt on mõlema sarja sihtrühmaks sarnased lugejad. Vist. Või? 

Igatahes huvi tekitas. Lõpuks jäigi kätte "Unustamatu Ööbiku villa". Raamatu formaati arvestades olid ootused selged- kerge, kiire ja meelelahutuslik. 

Ootused said kõik täidetud. Tegemist oli mõnusa suvise looga, mis liugles kiirelt sündmuste ja tunnete vahel. Tegevus käis kiirelt, nii et tegelaste hingeellu süüvimiseks aega polnud. Mõnigi tundelaviin või emotsioon tuli väga äkitselt ja ootamatult, aga olin enne lugemist sellega arvestanud, et sellise lühiromaani puhul ilmselt sügavutiminekut oodata ei ole. 

Loomulikult jäi meelde Mammi tegelaskuju. Kuna ma ise üheski "Eesti võõrkeeles" tugev ei ole, siis ma ei saa öelda, kas see oli mingi päris murrak, mida ta rääkis. Kohati ikka tuli mitu korda lugeda. Samas jätkus Mammil elutarkusi päris mitmel teemal. Arvestades loo kiiret kulgu tundus mõnel hetkel, et Mammi õppetunnid jäid kuidagi liiga kauaks ühele kohale seisma. Aga no need andsid loole veidi sügavust juurde. 

Tõesti mõnus ja meelelahutuslik lugu, aga enne lugemist pead valmis olema leppima sellega, et asjad juhtuvad ja tegelased ilmuvad, sest neid on loos vaja ning traagelniidid võivad seetõttu veidi välja paista. Seda aga põhjustab loo lühike maht, nii et seda oleks raske ette heita.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 


Kommentaare ei ole: