pühapäev, august 01, 2021

R. Sharma "Teejuht inimliku suuruse juurde" (august I)

 224 lk

2010, Pilgrim

Tõsiselt mõnus ameerikalik hea tuju raamat. Selline, mille võid suvalisel hetkel suvalisest kohast lahti võtta ning igal juhul saad mõne mõtte, mis aitab oma päeva-kuu-nädala paremaks teha. 

"Teejuht inimliku suuruse juurde" koosneb erinevatest soovitustest, milliseid muudatusi ning harjumusi oma ellu sisse viia, et oma aega paremini kasutada ning õnnelikumalt elada. Raamatu ülesehitus mulle meeldis ning mõnus oli lugeda. Samas oli tunda, et need peatükid olid erinevatel aegadel kirjutatud ning lihtsalt üheks kokku klopsitud. Väga selget ühtset liini ei tekkinud. Eraldiseisvalt lugedes aga mõnus. 

Samas olid kõik soovitused teada-tuntud. Midagi väga uut ja erilist silma ei jäänud. 

Seda kokkuvõtet kirjutama hakates oli minu jaoks üllatuslik avastus, et see oli esimene Sharma raamat, mida ma lugesin. Tundub, et olen tema mõtetega juba nii kaua ennast kursis hoidnud. See on sellepärast, et mingil perioodil vaatasin väga palju tema youtube videoid. Tal on mingi sari samasuguseid mõnusaid lühikesi mõtisklusi, kus mõne minuti jooksul räägibki häid mõtteid. Ilmselt ka seetõttu oligi tunne, et raamatus polnud väga palju uusi mõtteid. 

Eestikeelne tõlge (või toimetamine?) oli küll kurvastav. Ei hakanud välja kirjutama, aga ikka korduvalt oli selliseid lauseid, et ma mõtlesin tükk aega, et kas ma tõesti eesti keelest aru ei saa? Ebaloogilist lauseehitust ning minu arust olematuid sõnu oli liiga palju. 

Ilmselt tundusid teemad korduvat ka seetõttu, et olen nüüd jälle enesearenguraamatute lainel ning põhilised teemad ongi suht sarnased. Nii et kui mitut raamatut järjest loed, siis tundubki kordusena. Samas, eks põhiliste asjade kordamine võiks kaasa tuua selle, et kõik need head harjumused ja mõtted lõpuks ka oma elus sisse viia suudan ... Mõne teemag aon juba väga hästi. Mõnega veel tegelen. 

Selle raamatu heatujulisust ma igatahes nautisin. Mõnus motiveerimise ja mõtlemise suunamise raamat.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 









 


Kommentaare ei ole: