pühapäev, märts 24, 2024

S. Bohlmann "Tüdruk nimega Willow" (märts VI)

247 lk

2023a, Rahva Raamat

See oli nüüd küll üks armas ja mõnus lasteraamat. 

Willow on tüdruk, kelle isa peab töö tõttu palju kolima. Nüüd on nad ringiga jõudnud tagasi vanatädi koju, kus kunagi elasid. Tüdruku ema on ammu surnud. Tuleb välja, et Willow on päranduseks saanud metsa ning sellega koos nõiaväe. 

Tüdrukul tuleb leida veel kolm tüdrukut, et nende nõiavägi täiel määral toimima hakkaks. Seda on kiiresti vaja, kuna Willow metsa ohustab saatus, mis on paljud teisedki metsad hävitanud - kaubanduskeskuseks saamine. 

Lugu on lihtsalt kuidagi nii nunnult kirjutatud, et lugemine on tõeline naudind. Nii mets, kuid loomad ja üldse kogu loodus, on olulisel kohal. Teemadeks ka koostöö ning loodusega ühiselt elamine. Muidugi tuli mulle kohe meelde mu enda noorteraamat "Mälestusteta suvi", kus metsaga sõbrustamine ja selle kaitsmine sees on. 

Tegelased toovad mitmel korral esile "Harry Potteri" ning "Alice Imedemaal" ning neid mõjutusi võib otsides muidugi ka leida. 

Tohutult palju andsid teosele juurde imelised illustratsioonid. Väga ilusad ja haaravad. 

Raamatukogust haarasin selle raamatu kaasa oma tütrele. Nüüd viin selle väga enesekindlalt ning soojade soovitustega lapse lugemislauale tagasi. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: