laupäev, märts 13, 2021

H. Künnapas "Tuhast tõustest" (märts III)

140 lk 

2021, Heli Kirjastus


Taaskord lugesin ikka enda raamatut ka. 

"Tuhast tõustes" peategelaseks jällegi naine, kes on oma elus keerulises olukorras. Nagu enamikus selle sarja raamatutes.  

Sandra jäi paar aastat tagasi üksinda kahte last kasvatama, sest ta mees suri. Kuigi algselt tundub, et naine on selle teemaga ilusti hakkama saanud, siis ühel hetkel ikkagi selgub, et tegelikult pole ta endale leinamist lubanud. Kuigi leinamise teema polnud kirjutades esmakohal, siis just see on selle raamatu lugejate poolt siiani kõige rohkem positiivset tagasisidet saanud. Eks tegelikult on ju meie seas päris palju inimesi, kes ei tunnista endale, et tegelikult pole mõnda lahkunut lõpuni leinata osanud või julgenud. 

Seekordses loos on ka rohkem tööalaseid teemasid. Sekretärina töötav Sandra ei tee sugugi oma erialast tööd. Nii oli minu jaoks põnev näidata tema teekonda tööalasel liinil. Kuna sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatutes on suht elulised lood, siis on üsna loomulik, et töökohal toimuv ka sinna ikka sisse ulatub. 

Romantika ei puudu samuti. Taaskord pole tegemist mingi roosamanna looga, kus kõik kohe õnnestub. Selleski loos jõuvad teineteiseni inimesed, kellel mõlemal on oma valud ja takistused, millega tuleb tegeleda. 

Ma ei saa ise võrrelda, kuidas "Tuhast tõustes" mõjub võrreldes teiste sama sarja raamatutega, sest olen kõigisse neist pannud kõik, mida sel hetkel öelda tahan.

 ***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" 12 raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad". Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 



Kommentaare ei ole: