pühapäev, märts 21, 2021

H. Mänd "Miks sa vaikid?" (märts X)

 152 lk

1969a, Eesti Raamat

 

Ma siis nüüd tegin seda- suht kiirelt tekkis tunne, et olen seda raamatut juba lugenud, kuid otsustasin oma blogist otsida alles siis, kui üle poole oli juba loetud. Siit näed, mida 2009.a samast raamatust arvasin: "Miks sa vaikid?"

Eelmise aasta Lugemise Väljakutses oli teema: Raamat, mille pealkirjas on küsimus. Selle teema jaoks panin raamatu "Miks sa vaikid?" enda nimekirja. Kuna Eesti Noortekirjanduse Ühing tegi hiljuti ülevaate läbi aegade kõige rohkem mõjutanud noorteraamatute kohta, siis käis see pealkiri taas läbi ning sai selgeks, et tuleb lugema asuda. 

Nojah, aeg on teine. Mina veel leian sellisest raamatust tuttavaid mõisteid ja mõtteviise. Noorteraamatud aga ilmselt aeguvad tõesti kiiremini kui mõned teised žanrid. 

Praegusel ajal lugedes ikka suht masendav raamat, kust põhimõtteliselt keerles kodu sisu selle ümber, kuidas tüdruk püüdis enda ja poisi vahelisi tundeid mõista. Samal ajal ise selguse toomiseks mitte midagi tegemata. 

Kuna tegemist on väga vana raamatuga, siis tõesti pole kritiseerimine ilmselt asjakohane. Nüüd on jälle meeles, millest see raamat rääkis.  

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" 12 raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad". Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




Kommentaare ei ole: