pühapäev, märts 07, 2021

G. Cardone "Kümne korra reegel" (märts I)

 208 lk

2020, Million Mindset


Cardone eelmine raamat "Müü ise või müüakse sulle" muutis ootamatult minu suhtumist müüki. Nii võtsin tema järgmise raamatu kätte suurte ootustega. Ei pidanud pettuma. 

Viimasel ajal kipub olema, et selliste enesearenguraamatute puhul võid pealkirjast aru saada, mida sulle öelda tahetakse. Lühidalt kokku võttes ütleb Cardone selles raamatus, et õnnestujad ja edukad on need, kes teevad kümme korda rohkem kui teised. Need, kes panustavad hoogsalt siis, kui teised hoogu maha võtavad või loorberitele puhkama ja nautima jäävad. Põhiline sõnum on just nii lihtne ja loogiline. 

"Kümne korra reegel" on aga tõsiselt mõnus motivatsiooniraamat. Ei tahtnud seda järjest läbi lugeda, sest peale iga lugemist oli nii hea olla. Seega tahtsin, et seda head ja käimalükkavat tunnet jätkuks kauemaks. 

Ühelt poolt on Cardone õpetused kõik klassikalised. Ta selgitab, et alustuseks pead mõistma, et ise vastutad oma edu eest. Seejärel tegutsema. Tegutsema-tegutsema-tegutsema! Kriitikale mitte alla andma, vaid mõistma, et enamasti kritiseerivad inimesed neid, kellest tunnevad ennast ohustatuna. Konkurentidele keskendumise asemel enda unikaalse toote või teenusega tegelema. Pead vabastama ennast keskpärasusest, sest see on suurepäraseks saamise suurim takistus jne.

Väga mõnusa selgituse sai minu jaoks küsimus, et miks üldse peab edukas olema. Cardone selgitas, et see on kohustus sinu enda, perekonna ja su firma ees. Mitte-hakkamasaamine ning oma aja ning annete raiskamine tähendab, et sa ei kasuta seda, mis sul on. Seega ei täida sa kohustust enda, oma pere ja firma ees, kuna jätad kasutamata oma oskused-anded-teadmised, et edu saavutada. Ta selgitas, et eetiline on anda endast iga päev parim - see oli minu jaoks parim mõte!!! 

Julgustav oli ka hirmude teema, millest Cardone rääkis päris palju. Tean juba varasemast, et edasiliikumiseks on vaja teha hirmsaid asju. Ja see käib nii, et tuleb neid teha enne, kui selgeks mõtled, kuidas teha. Sest kui juba mõtlema hakkad, siis hakkab hirmus. Cardone tõi enda näol palju näiteid sel teemal ning julgustas mitmes peatükis hirmsaid asju tegema. See oli väga julgustav ja motiveeriv. 

Nii et kokkuvõttes oligi tõesti mõnus motivatsiooniraamat, milles tuntud mõtted olid kuidagi värskes ja energilises kuues edasi antud. Väga-väga mõnus ja äratav lugemine! Kirjutasin kohe mitu lehekülge mõtteid enda jaoks välja ning kavatsen neid edaspidigi regulaarselt lugeda (mul on nüüd täitsa kaust selliste mõttelehtede jaoks). 

"Kümne korra reegel" on täpselt selline raamat, et kui tunned, et motivatsioonist on puudus, siis avad raamatu suvaliselt kohalt ning oled taaskord liikuma lükatud.

Kirjastus Million Mindset kodulehel kehtib jätkuvalt  sooduskood "heli10". Sellega saad 10% odavamalt osta nii raamatu "Kümne korra reegel" kui ka teisi enesearenguraamatuid. Nagu Cardone kirjutas, siis ühegi raamatu lugemise järel ta rumalamaks küll jäänud ei ole, nii et soovitan soojalt võimalust kasutada. Mul siis aeg nüüd uusi mõtteid praktiseerima minna.

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".

 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 


Kommentaare ei ole: