reede, august 25, 2017

M. Fisher "Otsemaid miljonäriks. Mõistuse ja rikkuse lugu." (august III)

118 lk
2005, Ersen
Järjekordne raamat minu väljakutsest "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan?"

Mark Fisheri "Otsemaid miljonäriks" jäi mulle eile raamatukogus ette, kui ma hoopis mingeid teisi raamatuid otsisin.

Mulle väga meeldis seda raamatut käes hoida. Kõvad kaaned, mõnus suurus ja mõnusalt suur reavahe tegid lugemise nauditavaks. Üle-eile lugesin pool päeva Kreet Rosina raamatut "Mina olen väärtuslik", mis on vastupidiselt väge väikese kirja ja reavahega, nii et oskasin käesoleva raamatu puhul seda kohe tähele panna.

Teos on õhuke, nii et arvata võib, et tõsist käsiraamatut sellest oodata pole. Lugu oli mõnusas vormis kirja pandud. Lugu rikkakssaamise raamatutest klassika: rikkaks saada soovija sattub miljonäri juurde, kellest saab tema mentor, kes õpetab rikkurite saladusi.

Teoses olid mõnusad mõtted, kuid minu jaoks oli see vaid algus. Minu jaoks oli selles loos vaid inimesed rikkaks saamise soovi äratamine, äratundmise tekitamine, kuid reaalsete sammude ja õpetusteni see ei jõudnud. Ehk et see raamat justkui tekitab isu ja seejärel pead ikkagi järgmiste raamatute juurde minema. Mõnes mõttes on see mõnus, kuid teisalt meeldivad mulle rohkem raamatud, kus üks autor oma mõtted lõpuni räägib.

Nii et soojenduseks on see hea raamat, kuid süvenemiseks enam mitte.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 12 raamatut. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: