esmaspäev, detsember 18, 2017

M. Bego "Tina Turner: kõiki reegleid rikkudes" (detsember IV)

208 lk
2015, Kirjastus Kunst

Nädalalõpu veetsin Rahvusraamatukogus raamatulaadal. Heli Kirjastuse laua taga istusin. Kuna üliaktiivset müügitööd kogu aeg ei olnud, siis otsustasin, et ostan laadalt endale ÜHE raamatu ja hakkan kohe lugema.

Üsna kiiresti sain aru, et otsus osta ÜKS raamat laadalt, kus on mitukümment kirjastajat oma parimate pakkumistega, oli üks suurimaid enesepiinamisi, mida inimene võib teha. Aga käisin ringi, mis ma käisin- kui seda raamatut nägin, siis teadsin, et võitja on selgunud.

Neelasin raamatut hooga. Tina Turneri energia laval ning hääl on minu jaoks alati imetlemisväärsed olnud. Nagu raamatust lugesin, siis ma polnud ainuke, kelle jaoks oli küsimus, et miks Tina nii kauaks enda vägivaldse abikaasaga kokku jäi. Raamatus olid vastused olemas.

Õnneks ei olnud kõiki neid vägivallatsemisi ja alandamisi üksikasjalikult kirjeldatud. Varsti sai lehekülg lehekülje haaval rõõmustada Tina soolokarjääri edenemise üle.

Minu jaoks oli raamatus liiga palju kinni jäädud lugude, albumite ja kontsertide ajaloo kajastamisse. Suur osa laule olid minu jaoks võõrad... hmm, ju ma siis nii fänn ikka ei ole... või on asi selles, et Tina on ka mu vanematest vanem. Oleksin tahtnud rohkem inimlikku osa lugeda. Eriti Tina enda mõtteid. Aga ilmselt on need kirjas selles teises raamatus, mille Tina ise on kirjutanud.

Üldiselt aga jäin lugemisega rahule.

Kui ma lugemises pausi tegin ja raamatulaada vahekäiku pidi kohvikusse jalutasin, avastasin korduvalt et ümisen üsna kõvasti: "You´re simply the best..."

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.




Kommentaare ei ole: