pühapäev, august 23, 2020

S. Jeffers ,,Sa julged küll" (august IV)

 190 lk

2015, Varrak

Ma ei tea inimest, kes ei peaks lugema raamatut ,,Sa julged küll". Kõige olulisemad mõtted, mida sellest raamatust õppisin, panin kirja oma lehe ,,Lugedes rikkaks" blogisse.

Kõigil meil on hirmud. Kas me tunnistame seda või mitte, aga need olemas. Oma hirmude tunnistamise juures on hea see, et saame nendega arvestada või tegeleda, nii et hirm väheneks. Teadvustamata hirmud aga toovad kaasa tagajärgi, mille puhul me mõnigi kord ei saagi aru, et need on mõne hirmu tagajärjed. Näiteks mõni sõltuvus. 

Hirmu puhul aga ei kardagi me tihti mingit konkreetset asja või juhtumit, vaid seda, et me ei ole selleks valmis ja ei saa sellega hakkama. 

Need on vaid mõned mõtted sellest raamatust. Raamatu põhilised õpetused on hästi ära toodud selles artiklis: Tarkusepuu- tunne hirmu, kuid tegutse

Raamat ,,Sa julged küll" jõudis minuni coach´idele mõeldud raamatute nimekirjast. Tegemist on aga väga inimlikult kirjutatud teosega, millest igaüks ennast ära tunneb ning leiab teadmisi, millega ennast aidata. See pole mingi teaduslik tekst, mis lugejal üle pea käiks. Samas leiab uusi mõtteid ning arusaamisi ilmselt igal tasandil eneseotsija. 

Soovitan julgelt seda raamatut kõigile. Olenemata alguspunktist aitab enda hirmude mõistmine ning nendega tegelemine igaühe elukvaliteeti parandada. Miks see võimalus kasutamata jätta?

 ***

Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: