teisipäev, september 15, 2020

T. Parvela ,,Ella ja sõbrad" 1.osa (september III)

 112 lk

2013, Ajakirjade Kirjastus


Ma pole ammu nii palju naernud. Eriti mitte raamatut lugedes. Lehekülgedel 73-74 pidin raamatu käest panema, sest suutsin vaid naerda. 

Tõsiselt mõnus, soe ja ülinaljakas lasteraamat. Tempokas, tegevus liigub kiiresti. Ei ole sellist inimestesse ja kohtadesse süvenemist, vaid ongi hoogne liikumine sündmusest sündmusesse. Ning loomulikult need sõnade valestimõistmised- lihtsalt naljakas. Telefonimängu oleme ilmselt kõik küll mänginud, kuid Parvela viis minu jaoks selle täitsa teisele tasandile. 

Tõin juba ammu selle raamatu lastele raamatukogust, aga seisis. Eile siis võtsin niisama ja lugesin 2 peatükki suurematele lastele lihtsalt keset päeva ette. Lugu lõppes nii, et õhtul ma raamatut tagasi ei saanud, sest lapsed hakkasid ise edasi lugema. Kui lapsed kooli läksid, siis sain ise lugema hakata. 

See on raamat, mida võivad tõesti igas vanuses lugejad lugeda. Nii raamatusõbrad kui ka need, kes muidu raamatutest midagi ei arva. Lõbus naeruteraapia enda poolt valitud ajas ja kohas. 

***

Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

1 kommentaar:

Ingrid ütles ...

Neid Ella raamatuid on õnneks kohe mitu tükki:)