teisipäev, mai 04, 2021

I. Tomusk "Kes tahab saada kummituseks?" (mai I)

 107 lk

2020, Tammerraamat


Taaskord vahva lugu Tomuski sulest. Haarasin selle meile kaasa "Lugemisisu" nimekirja järgi. Lugesime õhtuti ette ning kõigile meeldis. Mulle ka. 

Tomust on autor, kes kirjutab kaks peatükki duššikabiini kokkupanekust nii,et lugejana on see sinu jaoks ülimalt sündmusterohke lugemine. Et kuidas see nagu võimalik on? 

Lugu on lihtne: vanemad ostavad uue duššikabiini ning tuleb välja, et selle all elab kummitus, kes on oodanud, et just nende pere juurde pääseda. No ja edasi tuleb ise lugeda, sest põhjusest tulenevalt hakkavad igasugused sündmused juhtuma. Vihjena võin öelda, et kummitusi lapsed pärast selle raamatu lugemist enam ei karda. Lugemise ajal ka mitte.

Näiliselt juhtuvad tegelastega igapäevased tavalised seigad. Tegelikult aga annab eriti lõpuosa ikka päris palju mõtlemisainet ja otseseid juhiseid, kuidas ise igapäevases elus parem olla. 

Priit Rea illustratsioonid on samuti väga ägedad ja vaimukad. Lapsed tahtsid ikka kõiki pilte mitu korda näha ning järgmistel õhtutel pidime eelmistel päevadel loetud peatükkide pilte ikka uuesti vaatama.

Igati lugemist väärt lasteraamat!

 

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" 12 raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 






Kommentaare ei ole: