reede, jaanuar 27, 2023

S.Chamine "Positive intelligence" (jaanuar IV)

224 lk

2012, Greenleaf Book Group Press

Minuni jõudis see raamat tänu positiivse intelligentsuse programmile, milles osalen. See tähendab, et raamatule lisaks saan kasutada äppi, milles erinevad harjutused jms ning toimuvad kohtumised coachiga. 

Oluliseks osaks selle käsitluse puhul on mõistmine, et positiivsed asjad saavad toimuda ning sa suudad neid genereerida siis, kui tuled välja ellujäämisenergiast ning suudad tööle panna nö elutarga mõtteviisi. Selleks saab kasutada erinevaid harjutusi, mis aitavad ellujäämisenergiat endas vaigistada ning rahulikumaks ja keskendunumaks saada. 

Teiseks oluliseks osaks on oma mõtete ja reageeringute märkamine. Chamine räägib meie sees elavatest sabotööridest, kellest igaühel on oma roll. Näiteks on meis Ohver, Tähenärija, Kohtunik, Vältija jne. Õppides neid märkama ja vaigistama, saame  ise päriselt oma elu osas otsuseid teha. 

Vahet pole, kuidas neid erinevaid hääli oma peas kutsuda, siis sellega olen kindlasti nõus, et mida rohkem suudame sõnastada, miks mõni mõte või reageering meie sees esile kerkib, seda lihtsam on seda muuta. Õigemini - sel hetkel, kui õpid seda sõnastama, suudad sildi külge panna, sel hetkel muutub asi muudetavaks. 

See on aga ikka väga suur töö, et märgata, milliseid reaktsioone ja arvamusi edastame enne, kui üldse mõtleme. Kui hakkad vaikselt neil sabast kinni saama, siis on ühelt poolt põnev, aga samas ka suur töö endaga.

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: