esmaspäev, juuni 26, 2017

M.V. Hansen, R. G. Allen "Ühe minuti miljonär: teadlik tee jõukuseni" (juuni III)

384 lk
2011, Ersen
See on raamat, mis sõna otseses mõttes ise karjus ennas minu kätte. Üle-eelmisel nädalal käis Mathias tantsukooli linnalaagris, nii et ma sõitsin kõik päevad hommikul linna ja õhtul tagasi. Seega töötasin päeval Pärnus. Enamasti raamatukogus. Nii ma siis jalutasin riiulite vahel, enne kui ennast arvutisse sarja "Mõni õhtu romantikat" järgmist raamatut "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks" kirjutama seadsin.

Minu uue raamatu pealkirjast tulenevalt käisin iga kord finantsteemaliste raamatute juurest ka läbi. Sirvisin ühte ja teist. Ühel päeval oli aga see raamat seal ja ausalt oli kuulda: "Võta mind kaasa! Võta mind kaasa!"  ...  või see võis olla ka imeilus kaanekujundus ja huvitav pealkiri, mis mu tähelepanu haaras.

Tänu Michael Heppelli raamatust "Võrratu elu" loetud mõttele on mul nüüd uus isiklik väljakutse. Nimelt kirjutas Heppell, et kui inimene mingil teemal loeb läbi 100 raamatut, siis on ta selle ala ekspert. Ma valisin enda alaks külluse. Ehk et minu projekt on nüüd "100 raamatut külluseni". "Ühe minuti miljonär" on praegu viies raamat. Eks ma olen varem ka selleteemalisi raamatuid lugenud, kuid arvestasin sellesse väljakutsesse viimasel ajal loetu, millest miskit ka meeles on.

"Ühe minuti miljonär" on raamat, mida julgen väga soovitada! See kosneb kahest osast: esimeses on teoreetilised teadmised ja õpetused, teises ilukirjanduslik lugu, milles tegelane nimega Michell kõik need teoreetilised teadmised praktikas ära kasutab. Teatavasti jääb näidete kaudu kõik paremini meelde, nii et selline üleehitus töötas minu arust väga hästi.

Ma ei hakka raamatus kirjeldatud miljonäriks saamise põhimõtteid ümber jutustama. Minu jaoks olid need kõik aga loogilised ja teostatavad. Eelnevalt loetud raamatute ja õpitud teadmistega läksid samuti kokku. Eks nüüd jääb üle vaid praktikasse panna ... ja lugeda veel 95 küllusest rääkivat raamatut.

Milline on viimane külluse ja rikkaks saamise raamat, mida Sina lugesid ja mida julged soovitada? Kõik soovitused teretulnud! 

****
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 10 raamatu. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.


Kommentaare ei ole: