laupäev, juuni 03, 2017

A. Sennov "Kristalllapsed, indigolapsed ja uue ajastu täiskasvanud" (juuni I)

127 lk
2008, Good Adventures Publishing
Pealkiri ütleb selle raamatu puhul täpselt ära, millest juttu tuleb. Anni Sennovi kodukalt lugesin nii nende teemade kui konkreetselt selle raamatu kohta juba eelmisel aastal. Nüüd aga jõudsin konkreetselt selle raamatuni.

Planeerisin lugeda paar õhtut, kuid ei jõudnud oodata, nii et sai ühe jutiga läbi vuristatud. Lihtsalt nii põnev oli.

Rohkem infot selle raamatu kohta on Anni Sennovi kodulehel: raamatu info!

Kuna raamatu sisekaanel on kuri kiri, et ilma loata ei või osagi kasutada, siis ma väga sisu ei hakka ümber jutustama, ega tsitaate kirjutama. Indigo- ja kristalllaste teema on selline, mis annab alati vaidlemiseks põhjust. Ütleme nii, et see on usu küsimus - kes usub, kes mitte! Minu arvates on selles raamatus aga palju õpetlikku ka siis, kui sa sellesse üldse ei usu. Selles, et praeguse aja lapsed on teistsugused ning et on üha suurenemas täiskasvanute hulk, kes elavad kuidagi teisiti, ei kahtle keegi. Kas ja mis  on päriselt selle põhjus, seda ei osata ka enamasti öelda.

Usun, et mõtlemisainet annab see raamat ka siis, kui algselt tundub mõte utoopiline. Kindlasti soovin mingil hetkel jõuda ka Anni Sennovi uue raamatu "Kuldne ajastu, kuldne maa" lugemiseni.


****
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 10 raamatu. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: