esmaspäev, märts 05, 2018

M. Gilden "Rannas. Beverly Hills 90210" (märts III)

156 lk
1997, kirjastus Hotger


Jaa... hoolimata vingumisest eelmiste osade üle, lugesin kolmanda ka läbi. Mulle lihtsalt ei meeldi poolikud asjad... no ja mulle nii väga meeldis kunagi see sari.

Lugemismõnu väga ei pakkunud, kuid lihtsalt oli hea sarjas toimunut meelde tuletada.

Aga tegelikult oli mul väga hea meel, kui raamat lõppes.

Lugemise väljakutses läheb see raamat teema alla: raamat, mille kaanepildil on koht, kus tahaksid praegu olla. Rannas toimunud stseenid on filmitud Santa Monica rannas California osariigis. Minu jaoks on kogu see USA kallas täitsa avastamata maa ning olen sinna alati minna tahtnud. Millalgi lähen ka. Nii et sellepärast sobibki raamat selle teema alla.

 ***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: