pühapäev, oktoober 14, 2018

V. Ladõnskaja "Poliitpäevik" (oktoober I)

100 lk
2015, Petrone Print
Riigikogu valimiste rallile vastu astudes oli üsna loogiline, et ühel hetkel selle raamatuni jõuan.  Sel nädalavahetusel Kihnus puhates oli raamat aga raamaturiiulist võtta ja nii saigi supsti läbi loetud. 

Endise ajakirjanikuna on Viktoria kirjutanud teksti, mida on muidugi mõnus lugeda.

Pealkiri ja tutvustus võivad veidi hirmutada, kuid tegelikult on teos mõeldud ka neile, kes ise igapäevaselt ninapidi poliitikas ei ole. Minu jaoks oli veid pettumus, et ühte ja kindlat riigikogu valimistel võitmise valemit kirjas polnudki ;)

Kuigi ma tegelikult aiman, mis järgmistel kuudel ees ootab, siis "Poliitpäevik" andis kampaania käigust ja kandideerija elukorraldusest sel ajal päris hea pildi. Seega mul on raske seda teost kirjandusliku teosena hinnata, sest võtsin seda kui õpikut eesootavateks kuudeks.   


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: