laupäev, märts 30, 2019

S. Nordqvist "Pettson telkimas" (märts VI)



24 lk
2010, Koolibri

Muheda vanamehe Pettsoni ning tema kassi Finduse tegemised on multikatena meie majas alati teretulnud olnud. Need on mõnusad lood, milles ka halvad sündmused on alati kuidagi positiivsed. Nii sobivad need lastele... ja endale ka vaatamiseks!

Raamatukogust lastele raamatuid otsides tuli Pettsoni raamat seega üsna lihtsalt minuga kaasa. Lugesime mõne õhtuga õhtujutuna selle läbi. Sobis nii 4- kui 10-aastasele. Ilusad ja tõetruud pildid on ka igal leheküljel. Viimasel ajal on meil mitu lasteraamatut jäänud lugemata, sest lapsed ütlevad, et pildid on koledad. Nii et see loeb väga palju. Võin vaid rõõmustada, et minu kujundamisel lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" pildid meeldivad lastele väga. Läbisid suurimate kriitikute testi.

Kõvad kaaned teevad raamatu lapse enda jaoks samuti kasutajasõbralikuks.

Pettsoni lood on humoorikad. Lastele jäävad mingid konkreetsed kohad meelde ja nad tahavad, et neid ikka uuesti loeksin.

Pettsonit loetakse meil ilmselt varsti jälle!


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 16 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad meie raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: