neljapäev, aprill 11, 2019

Heli Künnapas "Rikaste inimeste 30 harjumust"


68 lk
2019, Heli Kirjastus


Selle kokkuvõtliku käsiraamatu panin kokku viimaste kahe aasta jooksul õpitud materjalide põhjal. Iga harjumuse juures on kirjas, kuidas mul endal selle sisseviimine on õnnestunud ning milliseid tulemusi on toonud.

Igaks juhuks kordan ka siin, et miljonär ma praegu küll veel ei ole. Olulisim asi aga, mida olen kogu selle väljakutse raames õppinud on julgus tunnistada, et raha on oluline. Just sellepärast, et kui su kasutuses on rohkem vahendeid, saad ka rohkem häid asju teha ning kogu oma potentsiaali parimalt kasutada. Samuti on tõusnud julgus tunnistada, et kui ma olen teinud midagi head, millest on ka teistele kasu, siis võin selle eest tasuks raha küsida, kuna ise kasutan raha, et maksta teiste inimeste oskuste ning annete eest tasumiseks.

Raamatu kokkuvõte kirjastuse kodulehelt:
Kogusin sellesse raamatusse 30 harjumust, mis rikaste eluviise käsitlevates raamatutes korduma hakkasid. Teel rikkuse poole on kõige tähtsam mõista, et kõik sõltub ainult sinust endast ning su soovist mugavustsoonist välja astuda. Enamik siinses raamatus kirjeldatud harjumustest on lihtsad ning soovi korral teostatavad. Tegemist on lühikese ja kokkuvõtliku käsiraamatuga, mis võtab kokku mitmekümnes raamatus loetu. Siit saad kiiresti ja kontsentreeritult kätte info, mida teel rikkuse poole esmalt vaja on. Raha ei ole esmatähtis, kuid rikastel on suuremad võimalused ja vabadus maailma paremaks muuta!


Kuna seda materjali hakkasingi algul enda jaoks ühte faili kokku kirjutama, siis ilmselgelt on praegugi see raamat mu enda igapäevane abiline. Ikka selleks, et vajalikud harjumused püsivateks käitumisteks muuta.

Soovi korral saad raamatu "Rikaste inimeste 30 harjumust" tellida Heli Kirjastuse kodulehelt.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 18 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: