laupäev, juuli 13, 2019

H. Moss "Cougar" (juuli II)

240 lk
2018, Sõna Varjud OÜ


Selle raamatu puhul meeldis mulle kõige rohkem... müügitöö. Just seetõttu ju raamat mu lugemislauale jõudis. Raamatu elegantne välimus... kuldne sisekaas... ainult sellele triloogiale tehtud koduleht... millel on mõlemad praeguseks ilmunud osad juba bestselleriteks tembeldatud...

Raamatu tagakaanel on öeldud, et tegemist on rohkete intiimstseenidega vürtsitatud raamatuga. Püüdsin teose tausta ja teiste lugejate arvamusi ka guugeldada. Väga palju neid ei olnud. Reklaamtekstides on püütud seda triloogiat võrrelda "50 halli varjundiga".

Reklaamiks hea... aga minu arvates oli see lihtsalt mõnus, lihtsalt loetav naistekas. Jah, seksile viitavaid kohti oli tihedalt, seksistseenid aga lõppesid enne kui algasid. Nii et hirmutavalt ausaid intiimstseene kartma ei pea. Noorteraamat "Pärast" läheb kindlasti kordades intiimsemaks... kuid jah, see pole eestimaine.

Tegelikult olin lugedes pidevalt segaduses. Kui peategelane on enesekindel firmajuht, kes väidetavalt on enesekindel, siis esiteks oli paljud tema käitumisviisid just sellised, nagu teeks ebakindel inimene. Kõige olulisem aga enda mitte austamine. Ilmselt pole mitmete erinevate inimestega seksimine tänapäeval midagi erilist, aga enda suhtes hoolimatus ja lohakus oli küll minu jaoks häiriv. Teose lõpus jõudis see loomuliku tulemuseni ehk et Viktoria jäi rasedaks. Kõigi nende erinevate ainete uimas või võõras kohas ja võõraste meestega seksimine tõi talle ilmselt ka muid "üllatusi" kaasa, mida üks enesekindel ning endast hooliv naine kindlasti endaga juhtuda ei laseks.

Nii oligi minu jaoks vastuoluline elegantne kampaania ja müügitöö, mida raamatule tehti ning enesest mittehooliv sisu, mis teosel oli. Minust jäävad järgmised osad puutumata, kuid samas sellele osale kulutatud aeg mahavisatud ka ei olnud.  


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: