pühapäev, veebruar 16, 2020

N. Hill, J. Murphy, D. Carnegie ,,Kolme meistri edu saladused" (veebruar III)

464 lk
2014, Pilgrim

See raamat jäi päris tükk aega tagasi kätte kohalikust raamatukogust ning lugesin seda oma isikliku väljakutse ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan?" raames. Oma edusamme selles väljakutses jagan ka FB grupis ,,Lugedes rikkaks".

,,Kolme meistri edu saladused" jaguneb kolmeks osaks. Nagu aru saan, on need materjalid varem avaldatud ning selles kogumikus lihtsalt kokku pandud.

Esimene osa põhineb Napoleon Hilli teosel ,,Mõtlemist muutes rikkaks". See on mul varem loetud ning minu jaoks oli teose olulisim sõnum, et aega ei tohiks raisata.

Raamatu teine osa on Joseph Murphy ,,Sinu alateadvuse vägi". Nagu pealkirigi ütleb, keskendub see mõtlemise jõule. Lühidalt öeldes mõttele, et soovitud asjadele/olukordadele mõeldes saame neid enda ellu kutsuda.

Kolmanda osa autor on Dale Carnegie ning selle pealkiri ,,Avalik kõnelemine ja inimeste mõjutamine". Tema õpetab mitmeid võtteid, kuidas valmistuda avalikeks esinemisteks, kuidas ennast avalikuks esinejaks treenida ning samas ka, kuidas lihtsalt inimsuhteid parandada ning inimestega paremini läbi saada.

Saan aru, et raamatus ,,Kolme meistri edu saladused" on varasemad tekstid lihtsalt kokku tõstetud, aga kui sisusse süveneda, siis oleks kogu materjali hulga kiiremini ja lühemalt saanud ära öelda. Väga ei edenenud kuidagi selle raamatu lugemine.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: