teisipäev, veebruar 08, 2022

T. Jansson "Muumitroll" (veebruar I)

 359 lk

2004, Tiritamm

Järjekordne lastele õhtujuttudeks loetud raamat. 

Selles raamatus on koos kolm jutustust: Võlukübar, Muumipapa menuaarid ja Trollitalv. 

Sellised klassikalised lood on ettelugemiseks kõige suurem väljakutse. Nimelt teavad lapsed väga hästi, kuidas ühe või teise tegelase hääl peaks olema. Mina neid multikaid enam nii hästi ei mäleta. No nii ma siis pidingi mõtlema ja katsetama ning meeles pidama, et mis häält keegi tegi. 

Muumide lood on aga mõnusalt armsad. Samas kindlasti mitte tänapäevaselt üleliia turvalised. No näiteks suri talve loos ära orav, kellele pakane otsa vaatas. Pärast küll tuli välja, et ta päris surnud siiski polnud, aga suremise tunde ja teadmise pidime ikkagi lastega läbima. 

No ja see hirmus Urr ... temale mõeldes tulevad endalgi külmavärinad peale. Ma püüdsin need kohad siis kuidagi rõõmsama häälega lugeda, et lapsed ikka magama saaks jääda. 

Tõsiselt mõnus, armas ja samas põnev lugemiselamus, mis sobis nii 3- kui 13-aastasele.

***

Minu kirjutatud ja kirjastatud raamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 



 

Kommentaare ei ole: