kolmapäev, aprill 24, 2024

K. Piiper "Kuidas mu isa uue töö sai" (aprill VIII)

80 lk

2018a, Tänapäev

Selle raamatu puhul haaras mind tutvustus, milles on öeldud, et seitsmeaastase Triinu isa käib kolm nädalat järjest Soomes tööl ning seejärel on nädala kodus. Ühel hetkel hakatakse rääkima sellest, et kogu perel tuleb Soome kolida. 

Mul on endal läbi tehtud aeg, kus olin nelja lasteaiaealise lapsega kodus, kui abikaasa käis 6 nädalat järjest Soomes tööl, seega täitsa tuttav teema. 

Samas on mul praegu kodus 5-aastane, kel veel aasta koolini aega. Jah, tean, et lapsed pole kõik ühesugused, kuid peategelane tundus oma vanuse kohta liiga arukas. Minu viiene on pere viies laps, mis tähendab, et ta ilmselt on ka igast otsast täitsa haritud, aga ma ei kujuta ette, et ta aasta pärast selliseid asju ette võtaks. 

Üldiselt aga on tore, et sellist teemat on käsitletud. Jällegi raamat, mida pigem peaksid lapsevanemad lugema, et lastest rohkem aru saada ning suuta ennast lapse tasandile mõelda. 

Tehnilise poole pealt on mul siiani küsimus, et miks ... miks ... miks teha nii, et lehekülgede kaupa ongi tekst järjest üks tekst ning kõik otsekõned on selles ühes lõigus? Et otsekõne järel tuleb kohe teine otsekõne samal real, mitte mingit uut rida? Esimesel korral mõtlesin, et see on viga, kuid sama asi kordus ikka lehekülgede kaupa, seega ei tahaks uskuda, et nii palju vigu on võimalik teha. Lugemist raskendas see küll. 

Pealkirja lugedes meenus mulle kohe raamat pealkirjaga "Kuidas mu isa uue naise sai". See on küll hoopis teise autori raamat, aga kuidagi kohe seostus. Äkki on siiski käimas sarja "Kuidas mu isa ..." loomine ning need kaks raamatut on selle algus? Eks näis. 

Piiperi raamatutest olen varem lugenud noorteraamatuid "Tinderikooma" ja "Topelt D"

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: