esmaspäev, aprill 30, 2018

B. Schäfer "Tee finantsvabadusse" (aprill IV)

277 lk
2010, Ersen
Jätkame matka projektiga ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan?" (kliki siia, kui tahad sellest rohkem lugeda).

Nagu pealkirigi ütleb on raamatu ,,Tee finantsvabadusse" põhiline teema see, kuidas rahalises mõttes sõltumatuks ja omal jalal seisvaks saada. Autor alustab mõtlemise muutmisest (suur osa vaestest halvustab raha ja rikkust) ning seejärel õpetab erinevaid meetodeid, kuidas leida oma tee finantsvabaduseni. 

Kuna see on mu lugemisprojektis juba kümnes raamat, siis väga palju uut infot polnud. Oleks see raamat mulle aga umbes aasta tagasi kätte juhtunud, siis oleksin sealt rohkem leidnud. Autori stiil on mõnus, elulisi näiteid palju ja mõtted lähevad paljuski kokku nendega, mida viimase 1,5 aasta jooksul juba praktiseerinud ... või mille praktiseerimist korduvalt alustanud olen.

Jah, selle raamatu lugemise ajal tegin kaasa mitmed mõtlemise ja kirjutamise harjutused, kus tuli kirja panna näiteks oma eesmärgid vms. Nagu ma isegi tean, siis selles raamatus korrati ka muudkui uuesti ja uuesti, et ega ainult raamatu lugemine rikkaks ei tee- tegutseda tuleb! Olen neid harjutusi aastate jooksul korduvalt teinud, eriti viimase aasta jooksul, aga iga kord on ikka eriline. Nii tundsingi pärast tänase lugemispäeva lõpetamist, et olen oma finantsteemadel jälle rohkem selgust saanud ning energia taas kuidagi käima tõmmanud. Mõnusalt palju asjalikku tööd sain kohe tehtud, kui raamat lõpetatud! Palju kasutatavaid ja kasulikke mõtteid panin lugemise ajal kirja. 

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.




Kommentaare ei ole: