kolmapäev, mai 02, 2018

B. Hedges "Torujuhtme saladused" (mai I)

103 lk
(kirjastuse ja avaldamise aasta kohta infot ei õnnestunud leida)

Jätkuvalt lähen edasi projektiga ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan?" (kliki siia, kui tahad sellest rohkem lugeda).

,,Torujuhtme saladused" räägib sellest, et mõned inimesed elavad palgapäevast palgapäevani, teised aga ehitavad üles ärisid, mis toidavad neid ka hetkedel, kui nad töötada ei saa-jõua-taha-vms. Aga see eeldab muidugi, et mingil perioodil nö toruehitajad tegelikult töötavad rohkem ja pühenduvad hoogsalt toru ehk enda äri ülesehitamisele.

Selle raamatu soovitus võiks olla siis nii võrkturunduse püramiidi ülesehitamine, kui aktsiatesse investeerimine vms. Olgem ausad, väga otseseid tööriistu, ega soovitusi raamatust ei tulnudki. Minu kätte jõudis see raamat just ühe võrkturundusega seotud inimese kaudu.

Mõnus ja lühike lugemine, aga ei midagi väga elumuutvat, ega põhjalikku. Enamus sellest sajast leheküljest korrati erinevas versioonis seda, et on vaja enda äri või nö pidevalt toimiv süsteem üles ehitada.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.




Kommentaare ei ole: