esmaspäev, mai 14, 2018

A. Sennov "Kuldajastu, kuldne maa" (mai III)

240 lk
2017, Maagiline Ruum OÜ
Vahepeal taas üks vaimsem raamat.

Täpsemat kirjeldust sisu kohta saad lugeda siit: Kuldajastu, kuldne maa. Minuni jõudis see raamat Crystali külluse seikluskoolituse raames.

Kui ma nüüd siiralt kõik välja räägin, siis selle raamatu lugemise ajal sai minu jaoks selgeks ühe minu enda järgmise raamatu põhiküsimus. Ehk et mõtted pani see minu jaoks kindlasti käima. Kuigi oli ka osi, mis tundusid väga utoopilised ning raskestimõistetavad.

Lugemise ajal sain enda jaoks muuseas kirja kolm märksõna: Rahu! Puhtus! Korrapärasus! Seda kõik siis nii sisemiselt kui väliselt. Eks paljud asjad meie eludes juhtuvad seepärast, et me ei suuda neid punkte õigeaegselt täita või neile tähepanu pöörata. 


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.


Kommentaare ei ole: