pühapäev, mai 27, 2018

J. Kehoe "Rahaedu ja teie" (mai V)

212 lk
2009, Ersen
Järjekordne raamat minu isiklikust väljakutsest "100 raamatu lugemisega külluseni".

Rahaliselt edukaks saamiseks on mõningad suured põhitõed, mida raamatust raamatusse korratakse. Nii et mingit erilist uut nippi ma sellest raamatust ei õppinud. Küll aga on nendes raamatutes korratavate reeglitega üks ülisuur reegel: tegutse! Ehk et kuigi mul on nüüdseks päris hea ülevaade sellest, mida rahaedust rääkivates raamatutes jutlustatakse, siis ikka jääb küsimus, et kuidas ma seda oma ellu sisse viin ja kui järjepidevalt praktiseerida suudan.

Kehoe raamat meeldis mulle väga. See aitas mõtteid selgeks saada just sel teemal, et kuidas neid üldkehtivaid reegleid oma (töö)ellu sisse viia. Viimasel ajal olen veidi segaduses olnud, kuid selle raamatu lugemise käigus sain mitmed väga põhjalikud teemad endale selgeks.

Nagu olen varem öelnud, siis raamatud ei anna meile uusi mõtteid. Head raamatud aitavad meil enda mõtteid peas korrastada. Just see minuga selle raamatu lugemise ajal juhtus.

See on mõnus motiveeriv raamat, mis ei anna küll väga selgeid tööriistu, vaid keskendub pigem su sisemuses olemasolevale. Kõige paremini võtab selle raamatu kokku viimane lause:
"Nautige elu, olge edukad, saade rikkaks ja muutke maailma paremaks, aga nautige ka praegust hetke." (lk 212)

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.




Kommentaare ei ole: