laupäev, juuni 30, 2018

S. J. Maas "Tule pärija" (juuni I)

590 lk
2017, Pikoprint
Aprillis lugesin läbi selle sarja kaks esimest raamatut. Siit saad lugeda, mida ma arvasin raamatutest "Klaastroon" ja "Kesköö kroon". Esimesed osad mulle väga meeldisid ning olin kindel, et tahan lõpuni välja teada, mis sellest sarjast saab.

Pika pausi järel sain siis raamatukogust kätte "Tule pärija". Osa sellest raamatust on loetav ka siin: "Tule pärija".

Selle sarja puhul tundub, et kehtib reegel, et kui vägisi püütakse liiga pikaks venitada, siis kaob võlu ära. No polnud minu jaoks enam seda voolamist, mis esimestes kahes raamatus oli. Eks loomulikult aitas kaasa ka see, et pikk paus oli vahel ning mitme nime või koha puhul pidin meenutama, et mis nendega siis esimestes osades toimus.

Romantika koguse tohutu vähenemine mulle ka ei sobinud. Kuigi armukolmnurgast (või ka lisandunud tegelastest!) oli juttu, siis see ei tundunud enam nii päris. Jättis kuidagi külmaks. 

Maagiat tuli ka ikka kordades juurde. Lõpuks tundus, et pooltel tegelastel olid mingid topelt-supervõimed ning ülejäänud olid lihtsalt ebaloomulikud olendid. See pole enam minu stiil. Aga kellele meeldib, sellele ilmselt meeldib. Ma jah nii fantaasia armastaja veel ei ole.

Nii see lugemine seekord siis tohutult veniski.

Kirjastusest Pikoprint sain info, et varsti ilmub selle sarja eellugude raamat ning juba suve lõpus ka neljas osa. Selliste pikkade sarjade puhul on raamatule kindlasti kasulikum, kui erinevad osad suht järjest ilmuksid. Lugejana tunnen küll nii. Aga no kui mõni alles praegu alustab, siis saab varsti juba neli raamatut järjest lugeda.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.


Kommentaare ei ole: